-5% uz kod CAZE5
Moja košara

image
SKU :

Potvrđivanjem vaših kupnji, bit će vam terećen iznos vaše narudžbe

U rezervaciji


total des produits 0,00 €
Code -  €
Ukupna cijena) 0,00 €

Naručiti Nastaviti s kupovinom

FAQ


Dostava

Sustavom dostave upravlja naš partner prijevoznik. Strukturiran je oko rasporeda sastanaka za koje vi donosite odluke.
Stoga možete zakazati isporuku prema svojoj dostupnosti.
kako radi Vrlo je jednostavno:
? Obavijestit ćemo vas o tijeku praćenja vaše narudžbe na vašem Cazeboo računu, odjeljak "Moje narudžbe".
? Naš partner će vam poslati SMS na broj mobilnog telefona koji ste nam dali.
? Ova vam poruka nudi datume za raspored isporuke
? Bit ćete upitani za datum programiranja za svaki paket koji čini vašu narudžbu (tada ih možete programirati na isti datum kako biste pojednostavili prijem svoje narudžbe).

U Cazeboou vas sa zadovoljstvom obavještavamo da je dostava za sve naše proizvode besplatna. Na taj način nećete morati plaćati nikakve dodatne troškove dostave Vaših narudžbi.

Za narudžbe kod kojih su svi proizvodi navedeni kao "Na skladištu", nastojimo pripremiti vašu narudžbu u roku od 24 do 48 sati. Rokovi dostave specifični za svaki proizvod jasno su naznačeni na web stranici Cazeboo i u tim slučajevima ne prelaze 5 radnih dana.
Za narudžbe koje uključuju rezervirane proizvode, priprema i isporuka slijede najdulji vremenski okvir kako bi vam se omogućilo da svoju cijelu narudžbu primite grupirano.
Ako želite brzo dobiti proizvode na zalihi, preporučamo napraviti dvije odvojene narudžbe. Prvi će uključivati proizvode na zalihama, a drugi će uključivati proizvode koji čekaju na zalihu.

Trenutno dostavljamo u dvadesetak različitih zemalja diljem Europe: Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Irska, Portugal, Španjolska, Italija, Belgija, Nizozemska, Poljska, Nizozemska, Danska, Rumunjska, Hrvatska, Grčka, Slovenija, Slovačka, Mađarska, Češka, Litva i Latvija.
Napomena:
Važno je kreirati svoj račun u zemlji u koju želite da vaša narudžba bude isporučena.
Na primjer, ako živite u Francuskoj i želite biti isporučeni u Francusku, neophodno je otvoriti račun na web stranici cazeboo.fr.
U protivnom nećete moći dobiti svoju narudžbu u ovu zemlju.

Trenutno ne šaljemo na otoke. Radimo na brzom poboljšanju ove situacije i obavijestit ćemo vas kada Cazeboo bude mogao isporučiti u ta područja.

Isporuke putem našeg partnera prijevoznika vršimo isključivo uz zakazivanje termina po Vašem izboru.
To vam omogućuje da mirno odredite dan isporuke i budete dostupni po primitku narudžbe.

Pozivamo vas da kontaktirate korisničku službu našeg prijevoznika DPD i da pripremite broj svoje pošiljke. S njima ćete moći procijeniti razloge ovog nedostatka rasporeda isporuke.

Savjetujemo vam da nas kontaktirate putem naše kontakt forme. U isto vrijeme, bitno je da kontaktirate našeg partnera prijevoznika kako biste ažurirali svoju adresu i/ili pružili dodatne informacije o adresi za dostavu.

Ponekad postoji kašnjenje u ažuriranju informacija o vezi za praćenje. Savjetujemo vam da se sljedeći dan vratite na link.
Ako ovo ne riješi situaciju, možete nas kontaktirati putem našeg kontakt obrasca za postprodajnu službu, putem odjeljka "Imam još jedno pitanje o svojoj narudžbi".

U slučaju narudžbe s rezervnim proizvodima, imate mogućnost zatražiti otkazivanje putem kontakt forme. Poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom otkazivanja čim ono stvarno bude otkazano. Ukoliko naručite proizvode na zalihi, otkazivanje narudžbe više nije moguće tijekom pripreme i otpreme narudžbe. Savjetujemo vam da kontaktirate korisničku službu putem obrasca za kontakt kako biste odredili najbolje rješenje koje će vas dovesti do otkazivanja narudžbe nakon otpreme.

Uobičajeno vrijeme dostave je uglavnom radnim danom, od 8 do 18 sati.

U slučaju narudžbe s rezerviranim proizvodima, možete nas kontaktirati putem kontakt forme kako bismo procijenili je li moguća promjena adrese dostave. Kod narudžbe proizvoda na zalihi promjena adrese dostave više nije moguća nakon što se započne priprema i otprema narudžbe. Možete nas kontaktirati putem kontakt forme kako bismo pronašli rješenje za vašu situaciju.

Obično, nakon što je narudžba potvrđena, često ju je teško promijeniti. Sustavi za obradu narudžbi često su automatizirani, a kada se transakcija završi, promjene mogu biti komplicirane. Međutim, kako biste dobili točne informacije o politici izmjene narudžbi dotične tvrtke, preporučuje se kontaktirati službu za korisnike što je prije moguće.

Datume isporuke birate vi i naš partner prijevoznik, savjetujemo vam da ih brzo kontaktirate kako biste procijenili svoje mogućnosti za promjenu datuma isporuke. Da biste to učinili, možete slijediti poveznicu(e) za praćenje za svoje pakete i provjeriti mogućnost pomicanja isporuke.

Savjetujemo vam da nas kontaktirate putem naše kontakt forme. U isto vrijeme, bitno je da kontaktirate našeg partnera prijevoznika kako biste ažurirali svoju adresu i/ili pružili dodatne informacije o adresi za dostavu.

Pozivamo vas da kontaktirate službu za korisnike našeg prijevoznika i date broj svoje pošiljke. S njima ćete moći procijeniti razloge ovog nedostatka dostave i/ili obavijesti o isporuci (link na DPD, službu za korisnike).

Ako želite provjeriti napredak vaše dostave, pozivamo vas da pristupite svom CAZEBOO računu. U odjeljku "Moje narudžbe" pronaći ćete sve pojedinosti i informacije potrebne za praćenje napretka vašeg paketa.
Jednostavno odaberite predmetnu narudžbu kako biste dobili informacije o trenutnom statusu isporuke. Ako je primjenjivo, također ćete pronaći sve veze za praćenje povezane s vašim paketima.

Sada nudimo obavljanje naših isporuka preko našeg partnera DPD. Dogovorili smo se s našim partnerom da Vam ponudimo najbolji način dostave. Naime, uz pomoć stručnosti DPD-a, isporuke se obavljaju isključivo na način da Vam ponudimo termin koji Vi odaberete. Zbog toga je važan odabir broja mobilnog telefona, kako biste mogli primati i odgovarati na obavijesti o izboru dostave.

Adresa za naplatu predstavlja identitet i kontakt podatke osobe koja naručuje.
Adresa za dostavu predstavlja identitet i kontakt podatke osobe koja treba primiti narudžbu.
Adresa za dostavu se stoga može razlikovati od adrese za naplatu.
Zapravo, ako želite da budete isporučeni na adresu koja nije adresa za naplatu (radno mjesto, prijenos paketa, drugi dom itd.), imate izbor predložiti drugu adresu za dostavu.
? Podaci koji se traže za dostavu pomoći će u lakšem primitku vaše narudžbe.
Korisnost informacija koje treba pružiti:
- Puna adresa
- Ime i prezime
- Broj mobitela (samo za adresu dostave radi obavještavanja o tijeku dostave, komunikacije s dostavljačem i sl.)
? Podaci koji se traže za fakturiranje omogućit će nam izdavanje računa u skladu s vašim potrebama.
Korisnost informacija koje treba pružiti:
- Puna adresa
- Ime i prezime
Po potrebi možete stvoriti više adresa za naplatu i dostavu.

Informacije o proizvodu

Da, proizvodi su dizajnirani tako da se lako i brzo rastavljaju u slučaju upozorenja na oluju, čime se osigurava brz i siguran odgovor na nepovoljne vremenske uvjete.

Jamstvo je 2 godine na sve naše proizvode.

Dodaci koji su kompatibilni s našim pergolama su krovna platna kao i kompleti od 4 zavjese.

Krovno platno ima Anti-UV 30+ tretman koji će pružiti značajnu zaštitu od sunčevih zraka.

U slučaju kiše voda se odvodi kroz stupove ili kroz krov. Osim toga, neki proizvodi opremljeni su olucima koji osiguravaju glatku odvodnju kišnice.

Proizvodi su dizajnirani da izdrže vjetar u slabim uvjetima, međutim, nisu prikladni za jak vjetar.

Debljina ploča je 6 mm.

Polikarbonatne ploče mogu biti bijele ili antracit sive.

Trenutno vam Cazeboo nudi antracit sivu (RAL 7016), mat bijelu, bež, mahovinu zelenu, svijetlo sivu i taupe.
Samo proizvodi i boje predstavljeni na stranici dostupni su za kupnju.

Možete nas kontaktirati putem kontakt forme, pod “Pitanje o proizvodu”. Potrudit ćemo se pružiti vam svu potrebnu pomoć i odgovoriti na vaša pitanja o našim artiklima.

Problem s narudžbom

U slučaju narudžbe s rezervnim proizvodima, imate mogućnost zatražiti otkazivanje putem kontakt forme. Poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom otkazivanja čim otkazivanje stupi na snagu. Ako naručite proizvode na zalihi, otkazivanje narudžbe više nije moguće tijekom pripreme i otpreme narudžbe. Savjetujemo vam da kontaktirate korisničku službu putem obrasca za kontakt kako biste utvrdili najbolje rješenje koje će vas dovesti do otkazivanja narudžbe nakon otpreme.

Cazeboo vam daje obrazac za povlačenje u našim općim uvjetima prodaje. Podsjećamo, imate do 14 dana od primitka narudžbe da zatražite povlačenje. Sve informacije o postupcima povlačenja potražite u našim U&U.

Ako niste primili potvrdu svoje narudžbe, preporuča se da se bez odlaganja obratite postprodajnoj službi. Podatke za kontakt službe za korisnike možete pronaći na web stranici. Ako nas kontaktirate, moći ćete dobiti informacije o statusu vaše narudžbe, riješiti sve probleme i osigurati da se vaš zahtjev ispravno obradi.

U slučaju odbijanja zbog oštećenih paketa, informacije o povratu proizvoda primit ćemo od našeg partnera prijevoznika. Kontaktirajte nas putem našeg obrasca za kontakt u odjeljku "Imam problem sa svojom narudžbom" i slijedite postupak stvaranja datoteke usluge nakon prodaje. To će nam omogućiti da pratimo situaciju i informiramo vas o tijeku ponovnog slanja oštećenih paketa.

Nakon što nam pošaljete informacije o narudžbi i dotičnim paketima, moći ćemo vam poslati korake koje trebate slijediti da nam vratite dotične pakete i dopustite nam da vam pošaljemo proizvod koji niste primili.

Nedostaje li vam paket?
Najprije možete provjeriti jeste li primili sve pakete koji su uključeni u vašu narudžbu tako da se prijavite na svoj račun, u “Podaci moje narudžbe”. Tada ćete moći provjeriti jesu li vam svi paketi isporučeni ili ne. Ako niste primili neki od paketa, a to je zbog neuobičajeno dugog vremena isporuke, kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt postprodajne službe.

Nedostaju li neki dijelovi u vašem paketu?
Kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt servisa, naznačite dijelove koji nedostaju i njihovu šifru (napravite potpuni popis dijelova u svojim paketima i usporedite ih s dijelovima navedenim u uputama za montažu). Ovisno o elementima koji nedostaju, zajedno ćemo pronaći rješenje kako biste svoje artikle mogli sastaviti bezbrižno!

Molimo kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, odjeljka "moj proizvod ne radi", "moj proizvod više ne radi" ili "Ne mogu pokrenuti svoj proizvod" ovisno o situaciji. Utvrdit ćemo radnje koje treba poduzeti kako bismo pronašli rješenje za nastali problem.

Zamjena proizvoda trenutno nije moguća. Možete nam, ako ste još unutar zakonskog roka za povlačenje, podnijeti zahtjev u tom smislu. Uvijek nas možete kontaktirati putem obrasca za kontakt postprodajne službe.

Cazeboo nudi uslugu povrata proizvoda zbog njihovog volumena i/ili težine. Trošak povrata proizvoda sastoji se od fiksnog troška od 26,45 eura uključujući porez po paketu + varijabilni troškovi ovisno o težini paketa (pogledajte naše U&U). Ovi troškovi povrata uzimaju u obzir nadoknadu logističkih troškova svojstvenih povratima.

Područje za korisnike

Možete kreirati svoj račun izravnim klikom na piktogram koji predstavlja znak u gornjem desnom kutu.
Zatim ćete stići na stranicu za prijavu i/ili registraciju, jednostavno kliknite na "Registracija".
Sada samo trebate ispuniti obrazac za kreiranje računa sa svojim osobnim podacima (titula, ime i prezime), kao i adresom e-pošte. Zatim odaberite svoju povjerljivu lozinku.
Sve što sada trebate učiniti je potvrditi svoj račun klikom na "Kreiram svoj račun"

1. Najprije morate pristupiti stranici za prijavu koja se nalazi na vrhu stranice s piktogramom znakova.
2. Dođete na sljedeću stranicu, kliknite na “Zaboravljena lozinka”:
3. Zatim jednostavno unesite svoju adresu e-pošte, ubrzo nakon toga će vam biti poslana e-pošta koja će vam omogućiti promjenu lozinke (e-pošta može ići u SPAM, provjerite mapu SPAM).
4. Sada se možete prijaviti na svoj račun sa svojim novim podacima za prijavu.

1. Prvo se morate prijaviti na svoj račun koji se nalazi u gornjem desnom kutu početne stranice:
2. Zatim se prijavite koristeći svoju adresu e-pošte i lozinku.
3. Doći ćete na ovu stranicu, kliknite na karticu "Moji osobni podaci":
4. U odjeljku "Moji osobni podaci" možete izmijeniti sva navedena polja
Želite napraviti promjene koje nisu dostupne na ovaj način?
Na donji odgovor "Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje" odgovorite br. Obrazac za kontakt omogućit će vam da od nas zatražite određene izmjene prema vašim potrebama.

Problemi s vezom mogu biti uzrokovani nekoliko čimbenika:
? Pogreška na mjestu prijave:
Možda se pokušavate prijaviti na pogrešno Cazeboo mjesto.
Na primjer, ako ste kreirali račun na Cazeboo.fr, moći ćete se prijaviti samo na Cazeboo.fr.
Stoga nećete moći naručiti na našim drugim stranicama: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Stoga provjerite jeste li se spojili na ispravnu Cazeboo stranicu na kojoj ste se prethodno registrirali.
Imajte na umu: važno je kreirati svoj račun u zemlji u koju želite da vaša narudžba bude isporučena.
Na primjer, ako živite u Francuskoj i želite biti isporučeni u Francusku, važno je otvoriti račun na web stranici Cazeboo.fr. U protivnom nećete moći dobiti svoju narudžbu u ovu zemlju.
? Pogreška lozinke:
Možda se ne možete prijaviti zbog pogreške u lozinci.
U tom slučaju, ako se više ne sjećate svoje lozinke ili ste je izgubili, pozivamo vas da odete na odjeljak "Trebam informacije o tome kako moj račun funkcionira" gdje ćete pronaći postupak koji treba slijediti za promjenu lozinke.

Da, sasvim je moguće povezati nekoliko adresa s vašim korisničkim računom na Cazeboou. To vam daje fleksibilnost odabira različitih adresa za dostavu ovisno o vašim potrebama.

Cazeboo se osobno zalaže za zaštitu svih vaših osobnih podataka. Oni se koriste samo u svrhu sigurne dostave vaših proizvoda.
U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka od 6. siječnja 1978., imate pravo pristupiti, ispraviti ili suprotstaviti se podacima koji se odnose na vas u bilo kojem trenutku.
Ova se radnja može provesti:
? Ili izravno na web stranici u području "Moj račun", a zatim u "Moji osobni podaci"
? Bilo da pišete našoj korisničkoj službi, mi ćemo učiniti ono što je potrebno prema vašim zahtjevima.

Cazeboo se osobno zalaže za zaštitu svih vaših osobnih podataka. Oni se koriste samo u svrhu sigurne dostave vaših proizvoda.
U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka od 6. siječnja 1978., imate pravo pristupiti, ispraviti ili suprotstaviti se podacima koji se odnose na vas u bilo kojem trenutku.
Ova se radnja može provesti:
? Ili izravno na web stranici u području "Moj račun", a zatim u "Moji osobni podaci".
? Bilo da pišete našoj korisničkoj službi, mi ćemo učiniti ono što je potrebno prema vašim zahtjevima.

Osobni podaci čuvaju se 3 godine od prestanka ugovornog odnosa.

Plaćanja i fakture

Cazeboo se okružio priznatim partnerima u svijetu načina plaćanja.
Ovi različiti načini plaćanja su, naravno, sigurni.
To nam omogućuje da vam ponudimo širok raspon načina plaćanja!
Načini plaćanja prema svakoj zemlji:
Francuska:
Kupnja je moguća na cazeboo.fr sljedećim metodama: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Trenutni prijenos (Fintecture)

Belgija:
Kupnja moguća na cazeboo.be sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma

Irska:
Kupnja moguća na cazeboo.ie sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Luksemburg:
Kupnja moguća na cazeboo.lu sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Njemačka:
Kupnja moguća na cazeboo.de sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma

Austrija:
Kupnja moguća na cazeboo.at sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma

Španjolska:
Kupnja moguća na cazeboo.es sljedećim sredstvima: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma

Portugal:
Kupnja moguća na cazeboo.pt sljedećim sredstvima: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma

Italija:
Kupnja moguća na cazeboo.it sljedećim sredstvima: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma

Nizozemska:
Kupnja moguća na cazeboo.nl sljedećim sredstvima: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma

Poljska:
Kupnja moguća na cazeboo.pl sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay

Danska:
Kupnja moguća na cazeboo.dk sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Finska:
Kupnja moguća na cazeboo.fi sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Švedska:
Kupnja moguća na cazeboo.se sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovačka:
Kupnja moguća na cazeboo.sk sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovenija:
Kupnja moguća na cazeboo.si sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Rumunija:
Kupnja moguća na cazeboo.ro sljedećim sredstvima: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay

Latvija:
Kupnja moguća na cazeboo.lv sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Litva:
Kupnja moguća na cazeboo.lt sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Mađarska:
Kupnja moguća na cazeboo.hu sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Hrvatska:
Kupnja moguća na cazeboo.hr sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Grčka:
Kupnja moguća na cazeboo.gr sljedećim sredstvima: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Češka Republika:
Na cazeboo.cz možete kupovati sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Sve ćete ih pronaći u trenutku plaćanja i odabrati onaj koji vam najviše odgovara!

Više informacija u našim U&U > Načini plaćanja.

Trenutno ne nudimo ovaj sustav plaćanja.
Trenutno se razmatra, ali trenutno nije dostupan u vašoj zemlji.
Više informacija u našim U&U > Mogućnosti plaćanja

Cazeboo Vam nudi dva rješenja plaćanja u više rata:
- Paypal 4x
Imate mogućnost plaćanja u 4 rate bez naknade zahvaljujući Paypalu. Vaša prva uplata bit će izvršena kada naručite, a zadnja uplata 3 mjeseca nakon vaše narudžbe.
Koji su uvjeti prihvaćanja?
Uvjeti prihvatljivosti za ponudu Paypal plaćanja na rate su po njihovom nahođenju. Možete ih kontaktirati kako biste s njima utvrdili rješenja koja su vam dostupna.

Alma
Platite u 3 rate bez provizije Visa ili Mastercard karticom zahvaljujući Almi. Na dan narudžbe plaćate 1-3 iznosa košarice. Zatim, 30 dana nakon narudžbe, ponovno ćete platiti? od iznosa vaše košarice. Konačno, 60 dana nakon vaše narudžbe, bit će vam naplaćen preostali iznos.

Više informacija u našim Uvjetima i odredbama > Načini plaćanja

Korištenje PayPala je besplatno.
Sve što trebate učiniti je stvoriti PayPal račun ili koristiti postojeći račun.
Zatim ćete biti preusmjereni na dijaloški okvir kojim upravlja Paypal kako biste dovršili svoje plaćanje.
Nakon što se izvrši uplata, e-poštom ćemo vam poslati potvrdu o plaćanju radi praćenja ove transakcije.
Uz Paypal, nema potrebe davati svoje bankovne podatke kada plaćate svoju narudžbu na našoj stranici: vaši financijski podaci se ne priopćuju prodavatelju.
Paypal kriptira i štiti vaše podatke i djeluje kao posrednik u izvršavanju vaših transakcija na potpuno siguran način.
Paypal nudi, prema vlastitom nahođenju, sustav plaćanja na 4 rate. Preporučujemo da kontaktirate Paypal kako biste utvrdili ispunjavate li uvjete za ovu opciju.

Fintecture je rješenje za plaćanje trenutnim prijenosom koje je odobrila Banque de France.
Uz Fintecture, plaćajte svoje kupnje izravno iz sigurnog bankovnog područja:
1-Odaberite svoju banku.
2-Identificirajte se svojim uobičajenim bankovnim identifikatorima.
3-Potvrdite transakciju.
4-Potvrdite transakciju na svom mobitelu.
5-Vaše plaćanje je potvrđeno.

Glavne prednosti plaćanja Fintekturom:
? Niste ograničeni u iznosima svojih kupnji i to neće utjecati na ograničenja vaše kreditne kartice.
? Ne morate unijeti svoj IBAN ili podatke o bankovnoj kartici.
? Vaša narudžba će biti obrađena odmah (za razliku od klasične bankovne doznake).

Dvije faze vam mogu potvrditi ovo odbijanje plaćanja:
Odmah nakon dovršetka vaše narudžbe, bit ćete preusmjereni na stranicu s obavijesti o ovom odbijanju:
U vašem pretincu e-pošte automatski će vam biti poslana poruka da potvrdite da je transakcija pogreška.
U nekim slučajevima vaša banka može odbiti autorizaciju plaćanja (nedovoljno sredstava, premašen bankovni limit, bankovno odbijanje itd.)
Očito, ne možemo poštovati nalog bez rješenja situacije s vaše strane.

U tim slučajevima savjetujemo vam da:
Utvrdite razloge za ovo odbijanje.
Pronađite odgovarajuće rješenje za rješavanje razloga ovog odbijanja.
Ponovno pokrenite novu narudžbu uzimajući u obzir ove razloge (problem s 3DS-om, bankovni limit, nedostatna sredstva itd.)
Može postojati nekoliko razloga zašto plaćanje može biti odbijeno.
Razgovarat ćemo o najčešćim slučajevima i kako ih riješiti.

Za bankovne kartice i plaćanje putem Paypala:
3DS sustav:
Cazeboo sve svoje transakcije osigurava putem 3DS sustava.
Ovaj sigurnosni sustav može se razlikovati ovisno o vašoj bankovnoj instituciji: kod za provjeru koji treba unijeti, bankarska aplikacija koja vam šalje zahtjev za potvrdu za određeno plaćanje itd.

Kako to popraviti?
Morat ćete ponovno pokrenuti narudžbu i pažljivo slijediti 3DS proces koji je osigurala vaša banka na koji ćemo vas preusmjeriti.

Gornja granica internetskog plaćanja:
Moguće je da vaša banka ograničava vaše ograničenje kupnje na mreži (tijekom određenog razdoblja i/ili maksimalnog iznosa transakcije).
Neki mogući slučajevi:
Obavili ste nekoliko uzastopnih kupnji u kratkom vremenskom razdoblju. Kumulativni iznos premašuje vaše ograničenje kupnje.
Narudžba koju želite dovršiti premašuje vaše ograničenje.

Kako to popraviti?
Savjetujemo vam da kontaktirate svoju banku kako biste potvrdili razloge odbijanja plaćanja.
Ako je potrebno, možete zatražiti od svoje banke da vam poveća limit ili pričekati nekoliko dana za promjenu narudžbe.
Ove promjene plafona možda neće biti trenutne.
Također imate mogućnost korištenja drugog načina plaćanja.

Odbijanje poštovanja transakcije vaše banke:
Imamo malo dokaza koji bi objasnili ovaj slučaj.
Kako to popraviti?
Savjetujemo vam da kontaktirate svoju banku kako biste potvrdili razloge odbijanja plaćanja.
Možete nam reći o njima, u bilo koju korisnu svrhu, kako bismo mogli poboljšati naše usluge u budućnosti.

Nedovoljno sredstava:
Prilikom finalizacije narudžbe, vašoj banci postavljamo zahtjev za potvrdu da možemo naplatiti iznos vaše narudžbe.
Jedan od slučajeva koji se može dogoditi je nedovoljno sredstava u trenutku slanja narudžbe. U tim slučajevima vaša banka odbija autorizaciju.
Kako to popraviti?
Provjerite sredstva na računu korištenom za transakciju.
Kontaktirajte svoju banku ako je potrebno.
Ponovno pokrenite narudžbu čim vaša banka potvrdi da vaš saldo ponovno ne blokira bankovnu autorizaciju.

Plaćanje na čekanju događa se kada niste izvršili plaćanje korištenim načinom plaćanja.
Na primjer, možda niste unijeli 3DS sigurnosni kod.
Ovaj slučaj će brzo doći do odbijanja plaćanja. Bit ćete obaviješteni putem e-pošte. (vidi odbijeno plaćanje)

1. Da biste pronašli svoju fakturu, prvo se morate prijaviti na svoj Cazeboo račun sa svojim Cazeboo vjerodajnicama. Da biste to učinili, prvo morate pristupiti stranici za prijavu koja se nalazi na vrhu stranice s piktogramom znakova.
2. Zatim unesite svoje Cazeboo identifikatore (prijavu i lozinku).
3. Nakon što se prijavite na svoj račun, kliknite na ikonu znaka (vaš račun) u gornjem desnom kutu i doći ćete na stranicu svog računa.
4. Zatim kliknite na "Moje narudžbe", sve vaše narudžbe napravljene u Cazeboou će se pojaviti, kliknite na "Prikaži detalje" narudžbe za koju želite fakturu
5. U odjeljku "Moje narudžbe" kliknite na "Prikaži detalje" narudžbe za koju želite fakturu
6. Doći ćete na ovu stranicu, samo trebate preuzeti svoju fakturu

Da biste pronašli svoju fakturu, prvo se morate prijaviti na svoj Cazeboo račun sa svojim Cazeboo vjerodajnicama. Da biste to učinili, prvo morate pristupiti stranici za prijavu koja se nalazi na vrhu stranice s piktogramom znakova.
Zatim unesite svoje Cazeboo identifikatore (prijavu i lozinku).
Nakon što se prijavite na svoj račun, kliknite na ikonu osobe (vaš račun) u gornjem desnom kutu i doći ćete na stranicu svog računa.
Zatim kliknite na "Moje narudžbe", sve vaše narudžbe napravljene u Cazeboou će se pojaviti, kliknite na "Prikaži detalje" narudžbe za koju želite fakturu.
U odjeljku "Moje narudžbe" kliknite na "Prikaži detalje" narudžbe za koju želite fakturu.
Doći ćete na ovu stranicu, samo ćete morati preuzeti svoju fakturu.

Cazeboo informacije

Želite li više informacija o Cazeboo?
Pozivamo vas da pročitate informacije koje se nalaze na sljedećim poveznicama:
Pravne obavijesti
Naše obveze
tko smo mi

1. Pretražite i odaberite proizvod koji Cazeboo nudi kroz kategorije proizvoda ili izravno putem trake za pretraživanje. Tada ćete naići na njegov list proizvoda.
2. Dodajte artikl(e) po svom izboru klikom na “Dodaj u košaricu”.
3. Vaša košarica za kupnju pojavit će se s desne strane, sada možete naručiti (ili nastaviti s kupnjom ako ste zainteresirani za druge proizvode).
4. Slanje narudžbe zahtijeva kreiranje korisničkog računa (ako je potrebno, pogledajte pitanje "Kako otvoriti svoj račun") kako bismo mogli znati adresu dostave, adresu za naplatu i korisne kontakt podatke kako bi dostavljač mogao zakazati i osigurati dostavu u dobrim uvjetima *
5. Sve što trebate učiniti je javiti nam koji način plaćanja želite koristiti za registraciju narudžbe, a mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo!
6. Primit ćete automatsku e-poštu kojom se potvrđuje registracija vaše narudžbe. Zatim ćemo nastaviti s pripremom i otpremom narudžbe u sljedećim danima.
7. Napredak vaše narudžbe možete pratiti u korisničkom području, odjeljak "Moje narudžbe".
8. Nakon što ste preusmjereni na odjeljak "Moje narudžbe", kliknite na "Prikaz pojedinosti" dotične narudžbe.
9. Napokon ćete moći pristupiti praćenju svoje narudžbe klikom na “Prati paket”.

Svjesno smo odabrali da vam ne ponudimo telefonski broj s posebnom tarifom na kojem ne biste nužno imali sve odgovore na svoja pitanja.
Nastojimo:
? Za postavljanje na internet svih potrebnih informacija (jasne upute, tehničke karakteristike, dimenzije itd.)
? Odgovoriti u roku od 24 radna sata na sve vaše pismene zahtjeve: pismeni odgovori obično su dokumentiraniji i precizniji od telefonske centrale.
? Za povratni poziv našim klijentima ako nam to pomaže da bolje zadovoljimo njihove potrebe. Da biste to učinili, pošaljite nam zahtjev putem obrasca odgovorom ne na pitanje ispod: "Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje"

Cazeboo zamišlja i stvara svoje proizvode s jedinim ciljem da zadovolji vaše potrebe.

Uskoro:
Ovaj status na našim proizvodima znači da je njihov povratak na zalihu definiran okvirnim datumom. Ove informacije su vidljive na našim listovima proizvoda ispod kratkog opisa.
U tom slučaju možete upotrijebiti funkciju "Obavijesti me" kako biste bili obaviješteni kada proizvod ponovno bude na zalihi ako ste zainteresirani za proizvod. Kako biste pratili ovaj postupak, pozivamo vas da pogledate naša FAQ u odjeljku "Kako koristiti sustav upozorenja o proizvodu koji nudi Cazeboo?"

Žrtva njegovog uspjeha:
U svim slučajevima radi se o proizvodima čije su zalihe iscrpljene. Stavke koje nema na zalihama tada se objavljuju kao "nedostupne".
Ovaj će proizvod biti obnovljen, ali trenutno ga nema na zalihama i još nemamo datum povratka na zalihu koji bismo vam mogli dati.
Kao iu prethodnom slučaju u vezi sa stavkama "Uskoro", možete stvoriti upozorenje koje će vas obavijestiti o novoj dostupnosti.
Ponekad je vjerojatno da određeni proizvodi više ne ispunjavaju očekivanja Cazeboo zajednice.

U tim slučajevima možemo zaustaviti proizvodnju određenih artikala kako bismo ponudili nove asortimane, bliže vašim očekivanjima.
Uvijek nas možete kontaktirati kako biste saznali hoće li ovaj proizvod biti obnovljen u nekom trenutku, a ako to nije planirano, možemo vam ponuditi različite alternative za slične proizvode.

Nedostupan proizvod stoga nije moguće naručiti.
Međutim, ako vam proizvod koji nije dostupan zapne za oko, možete biti upozoreni kada se vrati na zalihu.
Ovo je postupak kako to postići:
Da biste to učinili, potražite model koji želite, a zatim ćete naići na listu proizvoda.
Zatim kliknite gumb "Upozori me" na listu proizvoda.
Bit ćete preusmjereni na stranicu za prijavu.

Kako biste potvrdili upozorenje, morate biti prijavljeni na svoj Cazeboo račun. Ako vam je potrebna pomoć pri kreiranju vašeg računa, pogledajte sljedeće pitanje: Kako mogu kreirati Cazeboo korisnički račun?

? Ako već imate račun: unesite svoju adresu e-pošte i lozinku koju koristite za svoj Cazeboo račun i kliknite na “Prijavljujem se”
? Ako ste tek počeli koristiti Cazeboo: kliknite na "Registriraj se", a zatim kreirajte svoj Cazeboo račun.
Nakon što se prijavite ili registrirate, otvorit će se ova stranica koja će potvrditi kreiranje vašeg upozorenja o proizvodu koji vas zanima.

Sve što trebate učiniti je čekati, mi ćemo se pobrinuti za ostalo. Obavijestit ćemo vas čim se vrati na zalihu!

NAPOMENA: U slučaju da proizvod ponovno ne bude u prodaji, obavijestit ćemo Vas čim to saznamo.

Cazeboo nudi samo proizvode za kupnju koji su na zalihi.
Sustav prioritetnih rezervacija omogućuje vam da definitivno unaprijed naručite proizvode koji vas zanimaju za sljedeći dolazak. Imate potpunu transparentnost o procijenjenim vremenima isporuke za ove proizvode.
Konkretno, samo trebate odabrati proizvode koji vas zanimaju i dodati ih u svoju košaricu.
Predbilježba nikad nije bila lakša uz Cazeboo.
Više informacija u našim Uvjetima i odredbama > Proizvodi koji se mogu rezervirati

Za prednarudžbu od Cazebooa, kliknite na gumb "Pre-order" koji je dostupan i vidljiv na listu proizvoda:
Kako biste potvrdili zahtjev za prednarudžbu, morate biti prijavljeni na svoj Cazeboo račun:
Ako već imate račun: unesite svoju adresu e-pošte i lozinku koju koristite za svoj Cazeboo račun i kliknite na "Prijavljujem se".
Ako ste novi u Cazeboou: kliknite na “Registriraj se” i zatim kreirajte svoj Cazeboo račun.
Nakon što se prijavite ili registrirate, dovršite svoju predbilježbu i osigurajte prioritetnu rezervaciju za buduće dolaske.
Automatski će vam biti poslana potvrdna e-poruka vaše predbilježbe. Sve što sada trebate učiniti je pričekati da se vaš proizvod vrati na zalihu i dostavi na kućnu adresu! (Poslat ćemo vam e-poruke da vas obavijestimo!)

Dostava
5/9 dana

Sigurna
plaćanja

Besplatna dostava

Beskontaktna
dostava

Sigurno plaćanje

Visa
Mastercard
PayPal
ApplePay
GooglePay

Dobrodošli u Cazeboo!

Specijaliziran za internetsku prodaju modernih vanjskih elemenata, posebno pokrivača za terase i vrtove, Cazeboo ima čast ponuditi vam kompletnu ponudu za dodavanje vrijednosti vašem eksterijeru prema najnoviji tržišni trendovi, po ultra-konkurentnim cijenama!

Kvaliteta po pravoj cijeni! Ovo je Cazeboo moto!

Svi naši proizvodi osmišljeni su i dizajnirani u obliku kompleta.
Jednostavna i brza montaža, sastavljanje vaših Cazeboo pergola, sjenica i nadstrešnica za automobile bit će dječja igra.

Svi naši modeli dizajnirani su tako da kombiniraju sigurnost i estetiku.

Cazeboo vam nudi izbor za sve vaše želje i zahtjeve: platnena pergola, bioklimatska, vrtna sjenica, nadstrešnica za automobil, kiosk, ...
U Cazeboou, sve je učinjeno da budete zadovoljni!
Također otkrijte svu našu dodatnu opremu za eksterijer koji izgleda kao vi: platno i rezervni krovni dijelovi bit će ponuđeni da usavršite svoj projekt .

Da bismo vam olakšali izbor, imate sve tehničke podatke, detaljan opis proizvoda, kao i vizualne prikaze u situaciji na svim našim listovima proizvoda.

Plaćanja su sigurna a dostava je besplatna pa profitirajte uzmi i ugodan shopping!